Dear parents, as a pioneer in your child's English education, these lessons are brought to you with the help of mind-scaling techniques that make grade 6 children feel at home. By joining us, you can enhance your child's speech and writing ability within and beyond the school curriculum. As a parent you can also direct your questions.We are ready to improve English education ..... Follow this page to find out the latest lessons ... SUBSCRIBE our You Tube Channel. Click here
ආදරණීය දෙමාපියනි, ඔබේ දරුවාගේ ඉංග්රීසි අධ්යාපනයේ නියමු ආයතනයක් ලෙසින්, වගකීමක් සහිතව මෙම පාඩම් මාලා ඔබ වෙත රැගෙන එනු ලබන අතර මනෝ විද්යානූකූලව ගත් විට 6 වසරේ දරුවන් හට මනසට හොදින් ධාරණය වන පරිදි රූපමය මාධ්ය ඔස්සේ මනසට ලංවිය හැකි ක්රමවේද භාවිතා කරමින් මෙය ඉටු කරනු ලබයි. පාසල් විෂය නිර්දේශයට සමගාමීව මෙන්ම ඉන් ඔබ්බට යමින් දරුවාගේ කථන හැකියාව වැඩි කිරීම.
සරල වාක්ය භාවිතය සරළ රචනා හුරුව ලබා දීම හා දෙමාපියන් වශයෙන් මබටද මේ හරහා ඔබගේ ප්රශ්න යොමු කල හැක. අප මේ හරහා නිකුත් කරනු ලබන ක්රියාකරකම් කරමින් දරැවාගේ ඉංග්රීසි අධ්යාපනය නංවාලීමට අප සූදානම්.....නිරන්තරයෙන් අලුත් වෙන පාඩම් දැනගැනීමට මෙම පිටුව Follow කරන්න...අපගේ You Tube චැනලය SUBSCRIBE කරන්න. මෙතනින් ක්ලික් කරන්න.
Lesson One පළමු පාඩම
Nouns - නාම පද
කිසියම් පුද්ගලයකු, ස්ථාන හෝ දේවල් (පොදු නාම පදයක්) හඳුනා ගැනීමට හෝ මේවායින් විශේෂිත එකක් (නිසි නාම පදයක්) නම් කිරීමට භාවිතා කරන වචනයක්.
නාම පද පිළිබද මූලික දැනුමක් අවශ්ය නම් 4 , 5 වසර පළමු පාඩම භාවිතා කරන්න.
බහු නාම රීති. බහුවිධ නාම පද නීති රාශියක් ඇති අතර, ලිවීමේදී අපි නිතරම නාම පද භාවිතා කරන බැවින්, ඒවා සියල්ලම දැන ගැනීම වැදගත්ය! ඉන් කිහිපයක් පහත සදහන් වේ.
01.පොදුවේ ගත් කල නාම පදයක බහු වචන සෑදී ඇත්තේ නාම පදයට -S එකතු කිරීමෙනි.
Eg. car - cars book - books house - houses
02.නාම පදය S, SH, CH, X හෝ Z * වලින් අවසන් වූ විට, අපි නාම පදයට -ES එකතු කරමු.
Eg. kiss - kisses wish - wishes match - matches box - boxes
03.Fe හෝ –f වලින් අවසන් වන වචන වලට රීතියක් ඇත. –F / fe වෙනුවට –ves ආදේශ කර එකතු කරන්න
Eg. wife – wives, knife – knives, loaf – loaves.
Eg. cherry – cherries, puppy – puppies.
Eg.monkey – monkeys, toy – toys, day – days.
06.ඊළඟ රීතිය: වචනය O ස්වරයකින් අවසන් වූ විට, s එකතු කරන්න
Eg.pistachio – pistachios, stereo – stereos.
කෙසේ වෙතත්, O ට පෙර ව්යාංජනාක්ෂරයක් තිබේ නම්, es එකතු කරන්න
Eg .hero – heroes,
සමහර විට මේ රීතියට පරිබාහිරව බහු වචන නාම පද සෑදෙන අවස්ථා ද ඇත
Eg . piano – pianos.
Eg .hero – heroes,
සමහර විට මේ රීතියට පරිබාහිරව බහු වචන නාම පද සෑදෙන අවස්ථා ද ඇත
Eg . piano – pianos.
ඔබ දැනටමත් අනුමාන කර ඇති පරිදි, අක්රමවත් නාම පද යනු බහු වචන සෑදීම සඳහා වන පොදු නීති අනුගමනය නොකරන නාම පද වේ. මේවා “අක්රමවත් බහු වචන” ලෙස හැඳින්වේ. ඒවා ඉගෙන ගෙන කටපාඩම් කළ යුතුය.
වඩාත් සුලභ අක්රමවත් ක්රියා පද ලැයිස්තුවක් මෙන්න:
child – children
person – people
man – men
woman – women
tooth – teeth
foot – feet
mouse – mice
goose – geese
ox – oxen
08.අවසාන වශයෙන්, සරලම නාම පද වෙනස් නොවන ඒවා වේ. වෙනත් වචන වලින් කිවහොත්, ඒකීය හා බහු ස්වරූපයන් හරියටම සමාන වේ.
deer
sheep
fish
means
species
series
ice
නැවත පාඩම සමගින් පිළිතුරු ඔබට ලැබෙනු ඇත. එමගින් පිළිතුරු සසදන්න.
ඔබගේ අදහස් ගැටලු අපගේ Facebook පිටුව වෙත යොමු කරන්න.
ඊලග පාඩමින් හමුවෙමු...
......................................................................................................................................................................
Quickly know what's constantly changing, Click on the FOLLOW on the right-hand corner and register.
Get to know our new video tutorials soon,
visit ours YouTube channel. Click on the subscribers in red and register and click on the bell icon to see what's new.
Join our Facebook page to share ideas, learn and share the talents of students.. It's all for you ... Join us and Enjoy.
නිරන්තරයෙන් වෙනස් වෙන අලුත් වෙන දේ ඉක්මනින් දැනගන්න, මෙහි දකුණු පස කෙලවරෙහි අති ෆලොව් මත ක්ලික් කර ලියාපදිංච් වන්න.
අපගේ නවතම වීඩියෝ පාඩම් මාලා එක් වු විගසින් දැනගන්න, පිවිසෙන්න අපගේ යූ ටියුබ් නාලිකාව වෙත.
එහි රතුපාටින් දිස් වෙන සබ්ස්ක්රයිබ් මත ක්ලික් කර ලියාපදිංච් වී එහි ඇති බෙල් අයිකනය ක්ලික් කිරීමෙන් අලුත් වෙන දේ එසැනින් දැනගන්න.
සිසු සිසුවියන්ගේ දක්ෂතා මෙන්ම වෙනස් වෙනස් දේ ඉගෙන ගන්න වගේම ලයික් කරන්න අදහස් පළ කරන්න හා බෙදා ගන්න එකතු වෙන්න අපගේ ෆේස්බුක් පිටුව සමගින්.
මේ සියල්ල ඔබ වෙනුවෙන්මයි........එක් වෙන්න..... විදගන්න.
No comments:
Post a Comment